проверка на сметка за ток – ЧЕЗ, EON, EVN

ЧЕЗ – проверка на сметката за ток *

Energo-pro – EON проверка на сметка

EVN проверка на сметка

Тази подстраница на сайта „Proverka.bg“ предоставя бързи връзки към сайтовете на енергоразпределителните дружества, където всеки потребител може да направи справка за дължимата сума по сметката си за ток, както и да провери текущите си задължения за ток.Навременната проверка за сметката за ток може да ни спести много главоболия с изпускане на срока за плащане на сметката за електричество, което от своя страна да доведе до нежелано спиране на достъпа ни до услугата доставка на електричество. Някои от сайтовете изискват специална регистрация за да проверим сметката си за тока, в други е достатъчно просто да въведем абонатния си (или още наричан клиентски) номер.

Важно за клиентите на ЧЕЗ!!! Услугата „Проверка на сметка“ в интернет отново е активна за клиентите на ЧЕЗ. Всеки потребител вече може свободно да провери своите задължения, както и да проследи историята на минали плащания в сайта на компанията www.cez.bg.

За целта всеки клиент на ЧЕЗ има нов Клиентски номер и Оторизационен код, които са посочени в хартиената фактура.

87 коментара към “проверка на сметка за ток – ЧЕЗ, EON, EVN”

    1. Как да си проверя сметката за ток? Нещо не се получава.

    1. Какво е променено, че не мога да си видя сметките за ток по интернет ?Не желая да набирам тел. който сте оставили за справка, защо усложнихте всичко, което бе лесно и за възрастните хора ?

  1. След пореднота промяна (объркване) на сайта ви,вече е
    невъзможно по никакъв начин да направя проверка на сметката си.Докога ще са тези грешки и неясноти?
    Ако няма да може да се прави подобна проверка,то кажете
    да не се мъчим. И въобще при вас е пълна неразбория.

  2. Господа, защо вече не мога предватително да си проверя сметката за тока??????

      1. Пълна бъркотия при регистрацията, буди недоумение тази усложнена форма. По-опростена форма ще изисква малко повече мисъл, разбира се. Отлагам го във времето

    1. КАКВИ СА ТИЯ ПРОСТОТИЙ ИЛИ СЕ ПРАВИТЕ НА МНОГО УЧЕНИ ПО РАНО ВЛИЗАХ БЕЗПРОБЛЕМНО СЕГА ИЛИ ИМЕИЛ АДРЕС НЕПРАВЕЛНО ВЪВЕДЕН ИЛИ ПОРОЛА А АЗ НЯМАМ СТОТИЦИ ПАРОЛИ А САМО ЕДНА И ТО САМО ЗА ЧЕЗ

    2. КАКВИ СА ТИЯ ПРОСТОТИЙ ИЛИ СЕ ПРАВИТЕ НА МНОГО УЧЕНИ ПО РАНО ВЛИЗАХ БЕЗПРОБЛЕМНО СЕГА ИЛИ ИМЕИЛ АДРЕС НЕПРАВЕЛНО ВЪВЕДЕН ИЛИ ПАРОЛА АЗ НЯМАМ СТОТИЦИ ПАРОЛИ А САМО ЕДНА И ТО САМО ЗА ЧЕЗСЛЕПИ ЛИ СТЕ НЕВИЖДАТЕ ЛИ ЧЕ ЗВЕЗДИЧКИТЕ СА ПОДПЪЛНЕНИ

    3. Защото сигорно не си посочила поща. Или не си направила регистрация с поща и други подробности в саита на чес

  3. доколкото разбирам , май никой не е успял да си провери сметката –––––––ееееееееееее , що занимавате хората с глупости и да си губят времето. Няма ли по- лесен начин да се провери 1-а сметка ами трябва да отделяш толкова време , че на вас не са ви в ред нещата–––ОПРОСТЕТЕ ГО БЕ ХОРА

    1. Иска всеки да си провери сметката …..!!!-без имейли…,без пароли , без регистрации.., или нарочно са тези пречки ,за да ни се натрупват лихви…-не стига , че тока е с изкуствено завишена цена-поне 3 пъти ..!?..Амаааан от алчни монополистиии…!?Ще Ви гоним…!

  4. Не мога да проверя сметките на входа за ел. енергия осветление стълби и асансьор. Проблем с регистрацията, не приема паролата.

  5. искам само да си видя сметката и да си получа фактура на хартия Върнете старият начин на проверка!

  6. Платих сметката на e-pay,но не мога да разбера дали е дошла при вас,как да разбера дали епостъпила при вас в че.

  7. ас също не успях да си проверя сметката за тока не получих кода във пощата си явно има някакъв проблем абе с една дума хубава работа ама циганска недообмислени неща или може и ас да греша някъде моля обяснете

  8. по голяма тъпанарщина неможете ли да измислите 100 пъти опитвам да си провера сметката и все без успешно едва ли некой друг ще ми плати сметките

  9. Искам да проверя сметката си за ток, но не ме пуска с регистрацията, която съм посочила?

    1. Защо ни правите на дебили ? Старият начин за проверка на сметка беше много лесен и ефективен.Сега,ако някой от Айти служителите е решил да изкара някой лев защо ще ни губите времето. И без това Ви плащаме и това,което не сме изразходвали. Направете си сайта достъпен и лесен за масовите потребители.
      Благодаря.

  10. Kaква глупост сте измислили пак?!
    Преди беше лесно за проверка, сега е толкова усложнено!
    И сайта ви забива..

  11. Искам да си проверя сметката !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Защо не приема паролата ????????????????????

  12. Как да проверя сметката за ток на стълбището?Върнете стария начин.Защо направихте толкова сложно проверяването на сметките?

  13. Как да проверя сметката на входа?Върнете стария начин за проверка на сметките този не е удобен.Само си губим времето,ако е за защита на личните данни ,то писмата са поставени на таблата и всеки може да ги вземе.

  14. Не мога да си проверя сметката. Какво става ? Този хаос може да се случи само в България. Опитах да се регистрирам, отговора е че съм регистрирана да получавам SMS – но аз не получавам. Писна ми от простотиите , с които ни усложнявате живота

  15. IMAM PO6TA DO SEGA POLUCHAVAH FAKTURI V PO6TATA A SEGA NIAMA TAKIBA I ZA6TO ISKATE OTNOVO REGISTRATSIIA NIE LI SME VINOVNI ZA VASHITE NEUREDITSI-ISKAM OTGOVOR

  16. Не мога да си проверя сметката за ток! Що за простотии сте измислили, регистрация , парола и накрая нищо не може да се види! Нямата за плащане , знам че са излезли фактурите, но фирмата разносвач не ги е донесла! Върнете стария начин на проверка!!! …или си оправете Новия!!!!!!!!!!!!!!

  17. Най-бързия начин за проверка е като наберете 0700 10 010 и следвате инструкциите.

  18. Отдавна не получавам електронни фактури / паролата вече не я помня/. Искам, но не мога да проверя сметката по клиентски номер 300301698896 и оторизационен код- защо?

  19. Здравейте, искам да си проверя сметката за ток и вместо това да става лесно и човек да не губи време се оказва, че трябва да си направиш регистрация, която не работи и един куп глупости!!! Това не е нормално…….

  20. Ако действително искате да помогнете на хората не ги лъжете! Изгубих 4 часа, докато разбе ра, че лъжете !

  21. Не мога да си провера сметката защото не ми приема паролата.

  22. На моя въпрос: МОЛЯ, какъв ми е ОТОРИЗАЦИОННИЯ КОД, като го няма изписан никъде на фактурата, получих следния отговор: Във връзка с постъпило Ваше писмо на електронната ни поща, бихме искали да Ви уведомим, че оторизационният код от 6 (шест) символа е въведен с цел допълнителна защита на клиентските данни. Можете да го откриете в долната лява част на изпращаната фактура за електрическа енергия.
    В случай че не разполагате с такава е възможно да го изискате по един от следните начини:

    – На денонощната телефонна линия на „ЧЕЗ България” ЕАД: 0700 10 010.
    – На имейл адрес: zaklienta@cez.bg, чрез сключено споразумение за „Дистанционно обслужване на клиенти“.
    – В клиентски център на „ЧЕЗ България” ЕАД, лично от титуляр или нотариално упълномощен представител.

    Подробна информация за адресите и работното време на клиентските центрове на „ЧЕЗ България“ ЕАД е публикувана на интернет страницата ни: http://www.cez.bg, меню „Контакти”.
    Надяваме се да сме Ви полезни с предоставената информация.

    С уважение,
    По пълномощно
    Илиян Янкулов
    Което е нищо и половина.Само е копирано от сайта им. И за това получават не-малко пари.

  23. ей толко тъпа система нема кой да направи. Цел свет вече с фейсбука си влизат навсякъде тука сложно сложно че опасно брат ми да не земе некой по грешка да ти плати сметката. В Бг-то така стана вече че требе да се молиш да им дадеш пари. цъцъцъ

  24. Е , след като спряхте проверките на сметките ни за консумацията на еленергия, тогава кажете ни по какъв начин да проверяваме това. А сте го направили , за да ни принудите да се откажем от хартиените фактури и да получаваме само електронни. Това е наглост, безсрамие и дебелоочие.Моля възстановете старата система, за да не се обръщаме към омбудсмана на републиката.

    1. Господа от ЧЕЗ защо ни залъгвате,че ако се откажем от хартиен носител ще ни е по лесно и бързо да си проверяваме сметките?Всичко е лъжа и измама.Ще опитам още веднъж след няколко дена и ако пак не успея ще поискам да ми изпраща фактура на хартиен носител.Ако това не стане ще уведомя всички медий.

  25. може ли да не получавам фактура на имейла си и как да го направя

  26. Защо е тази усложнена система за влизане за да си проверя сметката за ток?Системата ме изхвърля или ми пише че паролата ми е грешна .Не дай си боже някой човек да не е много на „ти“ с компютъра и няма да може да да се справи (не че аз се справих)Опростете начина на влизане и проверка на сметка!Благодаря ако се отзовете на искането на кллиентите си(а от коментарите разбирам ,че никак не са малко).

  27. ИСКАМ ДА ПОПИТАМ(ТАКА,ПРОСТО-ОТ ЛЮБОПИТСТВО): НЯКОЙ ВЪОБЩЕ УСПЯЛ ЛИ Е ДА СИ ПРОВЕРИ СМЕТКАТА КЪМ ЧЕЗ С НАСТОЯЩИТЕ УСЛОВИЯ-ПРАВЕНИ ОЧЕВИДНО ОТ УРОДИ,КОИТО НЕ ЖЕЛАЯТ ВИЕ ДА МОЖЕТЕ ДА СИ СВЪРШИТЕ РАБОТАТА,БЕЗ ДА ХОДИТЕ,ДА ИМ СЕ МОЛИТЕ,ДА СЕ ГЪНЕТЕ КАТО ЧЕРВЕИ И СЛЕД ВСИЧКИ УНИЖЕНИЯ И ЗАГУБА НА ВРЕМЕ,В КРАЙНА СМЕТКА ДА СИ ПЛАТИТЕ“ДАН“! ДАЛИ ПОД МАСАТА,ЗА ДА ВИ СЕ СВЪРШИ РАБОТА, ДАЛИ ЧРЕЗ ПЛАТЕНИЯ ТЕЛЕФОН,НА КОЙТО,ВЕРОЯТНО,ЩЕ СИ СВЪРШИТЕ РАБОТА…АМА ЧАК ПЪК ДА СЕ ПОМИСЛИХТЕ ЗА ТАКИВА ЕВРОПЕЙЦИ,ЧЕ ДА СИ ПОЛЗВАТЕ КОМПЮТРИТЕ ПЪЛНОЦЕННО…ВИЕ ТРЯБВА ДА СТЕ ИДИОТ,АКО МИСЛИТЕ ТАКА! А,ОСВЕН ТОВА, НАЛИ И В ЧЕЗ ТРЯБВА ДА ИМАТ КОМПЮТЪРНИ УМЕНИЯ,ЗА ДА МОГАТ ДА ОБЕЗПЕЧАТ ТАКАВА УСЛУГА!
    НО,ФОРМАЛНО-ЗА ПРЕД БРЮКСЕЛ,РАБОТАТА Е…ОТЧЕТЕНА! НЯМА ЗНАЧЕНИЕ, ЧЕ НЕ Е СВЪРШЕНА!

  28. Няма по тъп сайт от този на ЧЕЗ.Ако човек може да си провери нормално сметката за ток аз ще стана трамвай.Била достъпна услугата вече,глупости,нищо достъпно няма.

  29. не мога да си обясня защо толкова са усложнени нещата!
    В момента нямам хартиена фактура и не мога да извърша регистрация!!!
    КАК СПОРЕД ВАС ЕДИН ПЕНСИОНЕР ,КОЙТО ПРЕДИ ТОВА Е ПРАВИЛ ПРОВЕРКА БЕЗПРОБЛЕМНО СЕГА БИ СЕ СПРАВИЛ ???

  30. Господа от ЧЕЗ, така както го измислихте няма как някой да може да си провери сметката за тока, какво и колко е платил за миналия месец, колко киловата, на каква цена ? Само за неплатени сметки. И още нещо, тези които си плащат редовно, и си платят сметката преди да изтече крайният срок за плащане, защо им начислявате лихва от по 1-2 стотинки ? Може би понеже никой няма да тръгне да си губи времето за 2 стотинки, но милион абонати по две стотинки прави милиони. И ако ни надпишете сметка, как да го докажем? Така сте го измислили, че никак. Няма изпратени фактури на хартиен носител, тук не става.

  31. НАХАЛНИЦИ,
    НЕ РАЗБРАХТЕ ЛИ ,ЧЕ ХОРАТА ИСКАТ ДА ПРОВЕРЯТ В ИНТЕРНЕТ СМЕТКИТЕ СИ ЗА ТОК. КАКВО СЕ ПРАВИТЕ НА МНОГО ХИТРИ -КАТО ИСКАШ ДА ПРОВЕРИШ СМЕТКАТА СИ ТЕ ТЕ АБОНИРАТ ЗА ЕЛЕКТРОННА ФАКТУРА. аЗ НЕ ИСКАМ ЕЛЕКТРОННА ФАКТУРА , А САМО ДА СИ ПРОВЕРЯ ФАКТУРИТЕ, КОЯ Е ПЛАТЕНА И КОЯ НЕ.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *